23 Μαΐ 2014

Ανακοίνωση Κώστα Βλάχου για το εκλογικό αποτέλεσμα

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μας που μας τίμησαν με την ψήφο τους. Επίσης, οφείλω ιδιαίτερες ευχαριστίες στους συνεργάτες μου, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, στελέχωσαν τον συνδυασμό και έδωσαν μια δύσκολη μάχη.
Προσωπικά, ανέλαβα μόλις πριν λίγους μήνες την ευθύνη της συγκρότησης μιας νέας παράταξης και έδωσα μια άνιση μάχη, γνωρίζοντας τις δυσκολίες που είχα να αντιμετωπίσω. Έχω μάθει όμως να βάζω τις αρχές και τα πιστεύω μου πάνω από προσωπικούς υπολογισμούς και επιδιώξεις.
Οι συμπολίτες μας έκαναν μια επιλογή, η όποια είναι απόλυτα σεβαστή, αλλά δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν οι λόγοι για τους οποίους οδηγήθηκαν σ’ αυτήν. Έτσι, από την νέα μας θέση, τόσο εγώ ως επικεφαλής μιας παράταξης της μειοψηφίας, όσο και οι συνεργάτες μου, θα ασκήσουμε με συνέπεια και αποτελεσματικότητα τα καθήκοντά μας στη νέα δημοτική περίοδο.
Η προεργασία, οι μελέτες και οι προτάσεις που παρουσιάσαμε, είναι στη διάθεση της νέας Διοίκησης, γιατί ο μόνος λόγος της παρουσίας μας είναι το καλό της πόλης και τίποτα άλλο.
Σύντομα, θα γίνει από πολλούς κατανοητό, ότι η εμβέλεια των απόψεων της παράταξής μας είναι πολύ μεγαλύτερη του ποσοστού που κατέγραψε στις εκλογές.»